Către Curtea de Conturi,

CERERE
Conform Legii nr. 982/2000 privind accesul la informație, solicit următoarele informații de interes public:
1. Lista integrală a conducătorilor/membrilor structurilor de conducere și a conducătorilor de secții, direcţii şi direcţii generale cu indicarea, per fiecare persoană în parte, în conformitate cu art. 10 – 21/1 din Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar nr. 270/2018, a salariului de bază; sporului lunar pentru gradul profesional; sporului lunar pentru deţinerea titlului ştiinţific şi/sau ştiinţifico-didactic; sporului lunar pentru deţinerea titlului onorific; sporului pentru performanţă; sporului de compensare pentru munca prestată în condiţii nefavorabile; sporurilor pentru munca suplimentară, pentru munca de noapte şi/sau pentru munca prestată în zilele de sărbătoare nelucrătoare şi/sau în zilele de repaus; sporului pentru participare în proiecte de dezvoltare finanţate din surse externe; sporului de compensare pentru munca prestată în condiţii de risc sporit pentru sănătate; premiilor unice; premiului anual pentru anul 2022;
2. Lista contractelor de achiziție publică de bunuri, servicii și lucrări de valoare mică, ale căror valoare depășesc suma de 10.000 lei pentru bunuri, servicii și lucrări, fără taxa pe valoarea adăugată, încheiate în anul 2023, în conformitate cu Regulamentul privind achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 665/2016 (în vigoare până la 1 iulie 2023). Vă rugăm să includeți data încheierii contractului, părțile contractante, obiectul achiziției publice și valoarea contractului;
3. Date privind solicitările de informații procesate în anul 2022 în temeiul Legii nr. 982/2000 privind accesul la informații, inclusiv: a) numărul de cereri primite; b) numărul de cereri satisfăcute în temeiul art. 18 din Legea nr. 982/2000; c) numărul de cereri, la care accesul la informație a fost refuzat conform art. 19 din Legea nr. 982/2000; d) numărul de cereri redirecționate către alte autorități în temeiul art. 17 din Legea nr. 982/2000.
Totodată, vă rugăm să ne furnizați link-urile relevante la pagina web oficială a instituției unde pot fi găsite informații referitoare la:
a. Organigrama/lista tuturor subdiviziunilor (inclusiv a instituțiilor din subordine, dacă există);
b. Budgetul/planul financiar pentru anul 2023:
c. Raportul financiar pentru anul 2022;
d. Cadrul normativ care reglementează activitatea instituției;
e. Funcțiile/serviciile oferite cetățenilor;
f. Registrul bunurilor aflate în proprietatea/gestiunea instituției;
g. Informațiile de contact pentru depunerea reclamațiilor/solicitărilor/petițiilor;
h. Informații despre posturile vacante;
i. Informații despre procedurile de angajare finalizate (cel puțin pentru anul 2022 și 2023);
j. Informații despre concursurile de achiziții în desfășurare;
k. Anunțurile privind rezultatele concursurilor de achiziții desfășurate în 2022 și 2023;
l. Informații privind registrele și bazele de date gestionate de instituție;
m. Salariile conducătorilor/membrilor organelor de conducere ale instituției și ale conducătorilor subdiviziunilor structurale.

Doresc ca informaţiile solicitate să îmi fie furnizate în format electronic.

Vă mulţumesc,

Dorin Loghin

Balan Violeta, Curtea de Conturi

3 Atașamente

Stimate dle Loghin,

 

Întrebări absolut similare au fost recepționate recent de la Asociația
Obștească „Juriști pentru drepturile omului”.

 

Vă trimitem răspunsurile trimise Asociației, în care găsiți răspunsurile
complete la întrebările adresate de dvs.

 

Rugăm confirmare privind recepționarea mesajului.

 

În caz dacă aveți nevoie de clarificări / informeție adițională, nu
ezitați să ne contactați.

 

--------------

 

Cu respect,

 

Violeta BALAN

Șefă Secție relații externe și comunicare

   

CURTEA DE CONTURI A REPUBLICII MOLDOVA [3]Emblema_email

Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.69, mun. Chișinău  

MD-2001, Republica Moldova  

Tel.:(+373 22) 266 026

Mob.: (+373 68) 168638

E-mail: [1][adresă de email]

Web: [2]www.ccrm.md

 

 

Acest mesaj este confidenţial şi este adresat exclusiv destinatarului,
pentru uzul acestuia din urma. Dacă primiţi acest mesaj din eroare, vă
rugăm să informaţi imediat pe cel ce l-a trimis şi să ştergeţi mesajul şi
orice ataşamente ale mesajului.

În măsura permisă de lege, CCRM nu va fi în nici un fel răspunzătoare
pentru nici un fel de daune, indiferent de natura acestora, rezultând din
erori de transmitere, viruşi, influenţă externă, întârzieri sau alte cauze
similare.

 

-----Original Message-----

From: Dorin Loghin <[4][FOI #805 email]>

Sent: Friday, September 1, 2023 3:24 PM

To: Curtea de Conturi <[5][Curtea de Conturi email cerere]>

Subject: cerere Acces la informaţie - Informaţii oficiale/de interes
public

 

Către Curtea de Conturi,

 

 

CERERE

 

Conform Legii nr. 982/2000 privind accesul la informație, solicit
următoarele informații de interes public:

 

1.           Lista integrală a conducătorilor/membrilor structurilor de
conducere și a conducătorilor de secții, direcţii şi direcţii generale cu
indicarea, per fiecare persoană în parte, în conformitate cu art. 10 –
21/1 din Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
nr. 270/2018, a salariului de bază; sporului lunar pentru gradul
profesional; sporului lunar pentru deţinerea titlului ştiinţific şi/sau
ştiinţifico-didactic; sporului lunar pentru deţinerea titlului onorific;
sporului pentru performanţă; sporului de compensare pentru munca prestată
în condiţii nefavorabile; sporurilor  pentru munca suplimentară, pentru
munca de noapte şi/sau pentru munca prestată în zilele de sărbătoare
nelucrătoare şi/sau în zilele de repaus; sporului pentru participare în
proiecte de dezvoltare finanţate din surse externe; sporului de compensare
pentru munca prestată în condiţii de risc sporit pentru sănătate;
premiilor unice; premiului anual pentru anul 2022;

 

2.           Lista contractelor de achiziție publică de bunuri, servicii
și lucrări de valoare mică, ale căror valoare depășesc suma de 10.000 lei
pentru bunuri, servicii și lucrări, fără taxa pe valoarea adăugată,
încheiate în anul 2023, în conformitate cu Regulamentul privind
achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.
665/2016 (în vigoare până la 1 iulie 2023). Vă rugăm să includeți data
încheierii contractului, părțile contractante, obiectul achiziției publice
și valoarea contractului;

 

3.           Date privind solicitările de informații procesate în anul
2022 în temeiul Legii nr. 982/2000 privind accesul la informații,
inclusiv: a) numărul de cereri primite; b) numărul de cereri satisfăcute
în temeiul art. 18 din Legea nr. 982/2000; c) numărul de cereri, la care
accesul la informație a fost refuzat conform art. 19 din Legea nr.
982/2000; d) numărul de cereri redirecționate către alte autorități în
temeiul art. 17 din Legea nr. 982/2000.

 

Totodată, vă rugăm să ne furnizați link-urile relevante la pagina web
oficială a instituției unde pot fi găsite informații referitoare la:

 

a.            Organigrama/lista tuturor subdiviziunilor (inclusiv a
instituțiilor din subordine, dacă există);

 

b.           Budgetul/planul financiar pentru anul 2023:

 

c.            Raportul financiar pentru anul 2022;

 

d.           Cadrul normativ care reglementează activitatea instituției;

 

e.            Funcțiile/serviciile oferite cetățenilor;

 

f.             Registrul bunurilor aflate în proprietatea/gestiunea
instituției;

 

g.            Informațiile de contact pentru depunerea
reclamațiilor/solicitărilor/petițiilor;

 

h.           Informații despre posturile vacante;

 

i.             Informații despre procedurile de angajare finalizate (cel
puțin pentru anul 2022 și 2023);

 

j.             Informații despre concursurile de achiziții în desfășurare;

 

k.           Anunțurile privind rezultatele concursurilor de achiziții
desfășurate în 2022 și 2023;

 

l.             Informații privind registrele și bazele de date gestionate
de instituție;

 

m.          Salariile conducătorilor/membrilor organelor de conducere ale
instituției și ale conducătorilor subdiviziunilor structurale.

 

 

Doresc ca informaţiile solicitate să îmi fie furnizate în format
electronic.

 

 

Vă mulţumesc,

 

 

Dorin Loghin

 

-------------------------------------------------------------------

 

Vă rugăm să utilizaţi  această adresă de email pentru toate răspunsurile
la această solicitare.

[6][FOI #805 email]

 

Dacă este greșită adresa   [7][Curtea de Conturi email cerere] pentru o solicitare  Acces la
informaţie adresată către   Curtea de Conturi? Dacă da, vă rugăm să ne
contactaţi utilizând acest formular :

[8]https://www.vreauinfo.md/ro/change_reque...

 

Disclaimer: Acest mesaj şi orice răspuns primit sau trimis va fi publicat
pe Internet. Politicile noastre privind confidenţialitatea:

[9]https://www.vreauinfo.md/ro/help/officers

 

Rețineți că, în unele cazuri, publicarea cererilor și a răspunsurilor va
fi amânată.

 

Dacă sunteți responsabil de Legea 982/2000 în cadrul instituției
dumneavoastră și credeţi că serviciul furnizat de acest site este util, vă
rugăm să-i solicitaţi departamentului IT din instituția dumneavoastră să
creeze un link către noi, de la secțiunea pentru/despre informaţii publice
a site-ului instituției dumneavoastră.

 

 

-------------------------------------------------------------------

 

 

Email secured by Check Point

 

________________________

This email was scanned by Bitdefender

 

References

Visible links
1. mailto:[adresă de email]
2. http://www.ccrm.md/
4. mailto:[FOI #805 email]
5. mailto:[Curtea de Conturi email cerere]
6. mailto:[FOI #805 email]
7. mailto:[Curtea de Conturi email cerere]
8. https://www.vreauinfo.md/ro/change_reque...
9. https://www.vreauinfo.md/ro/help/officers

ascunde secţiunile citate